REKLAMAČNÍ ŘÁD - PRO EUROOKNA, DVEŘE A JEJICH DOPLŇKY
Doba záruky:
Záruční doba u výrobků je poskytována v délce uvedené v záručním listě
daného výrobku. Záruční doba se počítá od data převzetí výrobku nebo díla
nebo ode dne, kdy byl objednatel povinen výrobek nebo dílo převzít.
Rozsah záruky:
Záruka se vztahuje na vady výrobků a jejich částí vzniklé v důsledku výrobní
vady, vady dílů, poškození při dopravě zhotovitelem nebo nesprávné montáže
provedené zhotovitelem. V průběhu záruční doby má objednatel právo na
bezplatné odstranění vad. Záruka se nevztahuje na jakékoliv vady a poškození
výrobku, které vzniklo nedodržením návodu k obsluze a údržbě, nesprávným
používáním, nadměrným opotřebením, zanedbáním pravidelné údržby, nesprávným
čištěním, jakýmkoliv neodborným zásahem, montáží provedenou jinou osobou a
jiným poškozením nezaviněným zhotovitelem.
Způsob uplatnění reklamace:
Při zjištění vady výrobku nebo díla, uplatněte reklamaci písemně na naší
korespondenční adrese. Uveďte jméno a adresu objednatele ve smlouvě o dílo
nebo v kupní smlouvě a číslo této smlouvy, dale uveďte, o jakou vadu se
jedná, adresu místa plnění (montáže) a Vaše telefonní číslo. Budete námi
kontaktováni a po dohodě s Vámi bude stanoveno datum (stanovený den) pro
posouzení reklamace v místě plnění (montáže). Předmětem reklamace bude
posouzen našim technikem, který zároveň rozhodne o způsobu odstranění vad.
Za reklamaci se nepovažuje nutnost běžného seřízení oken a dveří.
Doklady potřebné k uplatnění reklamace:
Na uplatnění reklamace má nárok objednatel nebo jiná oprávněná osoba po
předložení záručního listu, smlouvy o dílo nebo kupní smlouvy a faktury jako
dokladu o nabytí, zaplacení a montáži výrobků.
Posouzení reklamace:
Posuzování reklamací se řídí tímto reklamačním řádem a podmínkami pro
uplatnění reklamace uvedenými v dodatcích reklamačního řádu vydaných k
jednotlivým výrobkům.
Vyřízení reklamace:
Vada bude zhodnocena odborným technikem. V případě oprávněné reklamace bude
vada odstraněna v zákonné lhůtě, popřípadě ve lhůtě sjednané a to vše
bezplatně v rámci záruční doby. Zhotovitel má výhradní právo určit, jakým
způsobem bude oprava nebo výměna provedena. V případě neoprávněné reklamace,
tzn. při poškození výrobku, které vzniklo nesprávným používáním nebo
jakýmkoliv neodborným zásahem, bude vada odstraněna na náklady objednatele,
případně si odstranění vady zajistí objednatel sám.
Pozáruční opravy a servis:
Po uplynutí záruční doby provádíme veškeré opravy v rámci placeného servisu.